Norra Reals Elevkår

How to make a Föhhreening

Kategori: Allmänt

Eftersom det är många som har frågat hur man startar en förening här på Norra så kommer det en liten punktlista (för att vara så galet tydlig som möjligt)

  1. Gå in på Fronter
  2. Leta reda på föreningsblanketten på Elevkårens rum.
  3. Skriv ut föreningsblanketten och fyll i / Fyll i den online och skicka till [email protected]
  4. Lämna den till någon av föreningssamordnarna (eller skicka till mailen.)

ELLER

  1. Gå till Fredrika eller Alexandra och be om en föreningsblankett.
  2. Fyll i den.
  3. Lämna den till oss.

KLAAAART!!!! Och sen kan man ha ett uppstartsmöte för att kolla intresset och bestämma (DEMOKRATISKT!!!) styrelsemedlemmar.

Så, det var inte så svårt va?!

Puss!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tjena. Jag hittade hit av en slump kan man säga. Går i nian i en skola i Sundbyberg och kommer med största sannolikhet söka till Natur inriktning Matematik och Datavetenskap på Norra Real.



    Då jag heller snackar med elever om frågor och så vidare så undrar jag om någon kan tänka sig att hjälpa lite. Har bara några småfrågor innan jag bestämmer mig.



    Om någon pallar, adda gärna [email protected] på MSN.

    2009-10-13 | 23:00:12

Kommentera inlägget här: