Norra Reals Elevkår

När en tävling är slut kommer genast en ny!

Kategori: Allmänt

Bara jag som saknar spänningen varje söndagskväll för att få reda på den kommande veckans uppdrag?!
Wow, Poängjakten var så himla lyckat! Under veckan kommer det komma upp bilder från prisutdelningen här.

Jag vill påminna om att det slutgiltiga poängdokumentet finns under Arkiv i Elevkårens rum på Fronter om ni är intresserade.

Vill även än en gång utbringa ett stort GRAAAAAAAAAAAAATTTIS till Alexander Eriksson i SPA9 som värdigt tog hem segern! Shit vad han kämpade alltså!!!!!

Men misströsta icke goda vänner, snart närmar sig nästa lilla tävling på Norra! Pepparkakshustävlingen som kommer att äga rum sista veckan vi går i skolan. Tävla själv eller i grupp, kom med ditt pepparkakshus till skolan på onsdag den 9e december så ställs det ut på en synlig plats. Skolans elever kommer sedan ha möjlighet att rösta på det snyggaste pepparkakshuset :) Grymt va?!

Mer info kommer senare om det!

Kommentarer

  • Arash säger:

    Tja igen ;-) Skrev detta för nån månad sen men utan något resultat... Nån som pallar hjälpa? Börjar dra ihop sig nu ;)



    ------------------------------------------

    Tjena. Jag hittade hit av en slump kan man säga. Går i nian i en skola i Sundbyberg och kommer med största sannolikhet söka till Natur inriktning Matematik och Datavetenskap på Norra Real.



    Då jag heller snackar med elever om frågor och så vidare så undrar jag om någon kan tänka sig att hjälpa lite. Har bara några småfrågor innan jag bestämmer mig.



    Om någon pallar, adda gärna [email protected] på MSN.

    2009-11-16 | 22:46:03
  • Anonym säger:

    Hej! Vi såg det du skrev och vi skrev ett mail till dig! Så kika där:)!!

    2009-11-18 | 23:15:31
    Bloggadress: http://norraselevkar.blogg.se/
  • Arash säger:

    Åh, men då är problemet att min mailadress inte är den ovanstående. Det har varit min msn sen år tillbaka och jag har faktiskt ingen aning hur man går in på den mailen då hemsidan inte ens finns kvar.



    Vore schysst om ni kunde maila samma mail till [email protected]

    2009-11-19 | 07:31:18

Kommentera inlägget här: